AGENDA

maandag 22 juni | 16:30 – 17:30

Generatiekloof in de duurzaamheid

Hoe beleven Nederlanders duurzaamheid? Om daarachter te komen, heeft Ruigrok NetPanel onderzoek gedaan onder Nederlandse consumenten. Om duurzaam gedrag te stimuleren, is het belangrijk om de kennis van en de houding ten opzichte van duurzaamheid in kaart te brengen. In deze deelsessie worden daarom de belangrijkste  resultaten en inzichten gedeeld en wordt zien wat de verschillen zijn tussen Millennials, Generatie X en Babyboomers. Door jouw doelgroep beter te leren kennen en te begrijpen wat zij belangrijk vinden, kun je de juiste strategie kiezen.

Ruigrok NetPanel is een marktonderzoeksbureau dat organisaties helpt hun klanten beter te begrijpen. Door middel van onderzoek laten we jouw doelgroep aan het woord en geven hen een stem binnen jouw organisatie. Zo leveren we waardevolle inzichten; door middel van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, workshops en advies werkt Ruigrok NetPanel samen met hun opdrachtgevers aan klantgerichte communicatie, producten en dienstverlening. Daardoor kan jouw organisatie gericht verbeteren en groeien.

Deze deelsessie volgt na de plenaire sessie over Klimaatpsychologie: De psychologische gevolgen van klimaatverandering.

Aanmelden:
Aanmelden via link

Prijs: Gratis
Wanneer: maandag 22 juni
Tijd: 16:30 – 17:30
Locatie: Online
Doelgroep: Professionals
Programmapijler: klimaatpsychologie
Voertaal: Nederlands
Georganiseerd door: Duurzame Week en Ruigrok NetPanel
Meer informatie: Website Ruigrok NetPanel
Voeg toe aan je agenda:
Download the ics/ical